wtorek, 1 lipca 2014

DELFINY

Dzisiaj 1 lipca Międzynarodowy Dzień Psa , ale dla mnie prawdziwy dzień ze zwierzętami bo towarzyszyły mi od samego rana. Przy śniadaniu kot , psów też sporo w okolicy, przy herbatce w czasie przerwy na lunch , kiedy to trzeba przeczekać bo wtedy w Turcji przez godzinę (od 12.30 do 13.30) zamknięte są wszystkie urzędy, banki i placówki państwowe , a więc metr ode mnie urządziła sobie połowy kaczka, bardzo szybka , nurkowała i wypływała 10 metrów dalej, więc jej nie uchwyciłam aparatem, a ciężkie do złapania były też delfiny , które towarzyszyły nam podczas obiadu w hotelowej restauracji , gdzie od plaży dzieli nas tylko deptak. Podobno w okolicy są ich trzy i pływają od zatoki do zatoki - ja widziałam w Calis Beach w Fethiye (czyt. fethje lub w skrócie, tak łatwiej :  fetije), a przy poobiednim spacerze jakiś bardzo skrzeczący ptak, który wyglądał jak sowa, ale dźwięki wydawał jak sokół .

Kilka zdjęć dla wielbicieli zwierząt :) 


Delfin - po turecku: yunus
Delfiny w Turcji , Calis Beach, Fethiye (Dolphins)



Ptak - po turecku : kuş

Prawdopodobnie młoda "Pustułeczka" ( sokół pustułeczka, dzwonniczek pustułeczka, białoszpon (Falco naumanni) – gatunek małego ptaka drapieżnego z rodziny sokołowatych )


Pustułeczka



 Kot -  kedi


Pies - köpek


Kurczaczek - civciv


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...