poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Letnie zaczytanie

Nie ma to jak w ciepły letni dzień wygodnie wyciągnąć się na leżaku lub kocu i z książką w ręku zniknąć w świecie fantazji i zapomnieć o całym świecie razem z jego problemami, troskami i przeżyć fantastyczną przygodę.

Są takie książki, które mogą zachęcić nas do podróżowania i zwiedzenia miejsc, o których wcześniej tyle czytaliśmy . Dla mnie takim miejscem była Wielka Brytania , do której wybrałam się jak najprędzej, czyli za pierwsze zarobione pieniądze i była to też moja pierwsza podróż zagraniczna. 

Tym razem w planach mam coś tureckiego, na zdjęciu moje najnowsze zakupy - i to w promocyjnych cenach ! Po przeczytaniu postaram się napisać recenzję . To moje pierwsze książki tureckich autorów. 

Można kupić u nas kilka książek tłumaczonych na język polski. 
Czytaliście już ? A może czytacie w oryginale ? 

Co polecacie ?

OYA BAYDAR "W cieniu judaszowców", AHMET HAMDI TANPINAR "Spokojny umysł"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...