poniedziałek, 2 czerwca 2014

WIZA TURYSTYCZNA DO TURCJI

A więc wypełnianie wniosku o wizę przez internet mam już za sobą i nie spodziewałam się, że będzie trwało to tak krótko, dosłownie dwie trzy minuty. 


Link tutaj : https://www.evisa.gov.tr/en/   - jest to elektroniczny system wnioskowania o wizę do Turcji, którą my Polacy musimy posiadać , żeby wjechać do tego pięknego kraju. 
Ja płaciłam za nią 20 dolarów.


Wypełnia się wniosek , podaje tam swojego maila , na maila przysyłają link , gdzie należy wpisać numer wygenerowany dla swojej wizy i zapłacić, ja wybrałam USD i płaciłam przelewem przez internet z mojego polskiego konta w złotówkach, a następnie przychodzi w załączniku potwierdzenie zapłaty i wiza, którą należy wydrukować.

Jest pięć języków do wyboru : angielski, niemiecki, francuski, hiszpański i turecki. 

Moja wiza jest ważna od 27 maja 2014 do 22 listopada i w tym czasie w Turcji mogę przebywać łącznie 90 dni , przy czym mogę w tym czasie wjeżdżać do Turcji i wyjeżdżać tyle razy ile chcę. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...