poniedziałek, 28 września 2015

Linie lotnicze Enter Air i Small Planet



O lataniu nigdy wcześniej nie pisałam, bo nie był to dla mnie miły temat , najzwyczajniej w świecie bałam się latać ...

Ale jest jeden baaaaardzo prosty sposób , na pozbycie się każdego lęku. Nie będę się rozpisywać bo to nie ten temat, ale gdyby ktoś chciał wiedzieć to zapraszam do pisania w komentarzach :)

Tak więc teraz latam bez problemu , głównie z Berlina ( bo mam bardzo blisko ) rewelacyjnymi liniami Condor i Turkish Airline , które mają nowe samoloty.

W tym roku z całą rodziną lecieliśmy z Poznania linią Enter Air , którą ja sama leciałam już drugi raz i był to mój pierwszy lot od daaawna z Polski , więc pamiętając , że nie ukrywajmy z Polski latają stare samoloty byłam jak by to ująć : "ciekawa" co będzie.
Lot okazał się rewelacyjny , nie było nawet żadnych turbulencji. 
Za lot płaciliśmy 150 zł od osoby z Poznania do Dalaman ( w jedną stronę ) , więc prawie jak za darmo , nie było zatem żadnych darmowych posiłków na pokładzie , ale wszystko można było kupić. 
Można było zabrać bagaż 20 kg i drugi podręczny, więc tu ok, niektóre linie każą dopłacać za bagaż.

Small Planet leciała moja mama i bardzo zachwalała, a do Turcji już trochę lata i mówi , że polska obsługa milsza niż niemiecka. Lot bez żadnych problemów. 

Tak więc samoloty może stare ale jare - wszystko ok i myślę, że nie należy się obawiać tanich linii lotniczych.

A mąż mówi, że polscy piloci najlepsi ! ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...