poniedziałek, 28 września 2015

Lot samolotem podczas wschodu słońca - MAAAAAGIA !


Najwspanialsze zjawisko jakie można sobie wyobrazić !

Wylatując z Poznania do Dalaman z samego rana , zupełnie przypadkiem miałam okazję podziwiać to spektakularne zjawisko. Polecam. Istna magia , rewelacja :)


Nie robiłam zdjęć bo podczas lotu wszystkie sprzęty mam dokładnie zamknięte, teraz żałuję, może trzeba było zrobić wyjątek od zasady ...
Ale to było przy starcie . Słońce wschodziło po naszej lewej stronie. Siedziałam akurat po odpowiedniej stronie , i tak podziwiałam z otwartymi ze zdziwienia ustami. 
To był lot jak do raju, autentycznie. Jak byśmy przenosili się przez chmury do raju i za chwilę otworzą się przed nami wrota raju. Niebo zmieniało kolory , żółty, pomarańczowy, różowy, cudownie.

To trzeba zobaczyć i przeżyć samemu .
Polecam !

P.s. kto czytał "Pięćdziesiąt twarzy Greya" będzie wiedział o czym mowa ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...